06:53 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بخش کشاورزی

ایران خواهان صلح، ثبات و امنیت در جهان و تعامل سازنده با همه کشورها است
نماد برتر- رئیس جمهور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران خواهان صلح، ثبات و امنیت در جهان و تعامل سازنده با همه کشورهایی است که می‌خواهند مسیر تعامل را برگزینند، اظهار داشت: امروز توانمندتر و قدرتمندتر از همیشه هستیم و به هیچ عنوان از روی کار آمدن بایدن ذوق زده نیستیم اما از رفتن یاغی‌ترین و قانون‌شکن‌ترین فرد در آمریکا خوشحال هستیم.
آب ، برق و گاز ۳۰ میلیون نفر مجانی شد/ اثر تحریم در محرومیت ۵۰ میلیارد دلاری
نماد برتر- سخنگوی دولت از محرومیت دستیابی به ۵۰ میلیارد دلار پول و منابع ارزی به واسطه تحریم های ترامپ و رایگان شدن آب، برق و گاز برای ۳۰ میلیون نفر از خانوارهای کم‌مصرف خبر داد.
اختلاف شدید بانک مرکزی و مرکز آمار در اعلام رشد اقتصادی + جدول
نمادبرتر- مرکز پژوهش‌های مجلس از اختلاف آمار منتشر شده توسط بانک مرکزی و مرکز آمار درباره رشد اقتصادی ایران طی شش ماه اول سال جاری خبر داد.
گزارش نوبخت از عملکرد ۸ ماهه منابع و مصارف بودجه
نماد برتر- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع پیش بینی شده در سال ۵۷۱ هزار و ۹۹ میلیارد تومان بود که سهم ۸ ماه ۳۸۴ هزار میلیارد تومان بود که از این میزان ۳۳۴ هزار میلیارد تومان از منابع به خزانه واریز شد و پنجاه هزار میلیارد تومان از این منابع تحقق پیدا نکرد.
اختصاص ۴۵ هزار هکتار از اراضی ملی کشور به شهرک‌های کشاورزی
نماد برتر- مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی بر توسعه این شهرک‌ها تاکید کرد و گفت: تاکنون بیش از ۴۵ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی کشور برای احداث شهرک‌های کشاورزی اختصاص یافته است.
نسداد ۸۵۸ حلقه چاه غیرمجاز آب در تهران
نماد برتر- از ابتدای سال تاکنون ۸۵۸ حلقه چاه غیرمجاز در استان تهران مسدود شده که بیشترین تعداد، مربوط به شهرستان‌های تهران و پردیس و شهریار بوده، همچنین طبق اعلام مجری طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شرکت آب منطقه‌ای تهران در همین زمان ۲۰۸ عدد کنتور هوشمند روی چاه‌های مجاز دارای پروانه بهره‌برداری نصب شده است.
توسعه صادرات، موتور محرک تولید و سرمایه‌گذاری است
نماد برتر- جلسه کارگروه رفع موانع جهش تولید، صبح امروز به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
صدور اظهارنامه ترخیص بیش از ۷۸ هزار تن کالاهای اساسی در گمرکات هرمزگان+فیلم
نماد برتر- مدیرکل گمرک شهید رجایی و ناظر گمرکات استان هرمزگان اظهار کرد: بیش از ۷۸ هزار تن اظهارنامه برای ترخیص کالاهای اساسی صادر شده که در حال طی کردن تشریفات گمرکی خود هستند و در سریعترین زمان ممکن به بازار خواهد رسید.
مرغداران زیر فشار پاسکاری دو وزارتخانه!
نماد برتر- مشاور اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران گفت: زمانی که مسئولیتهای بازرگانی بخش کشاورزی از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صمت منتقل شد، تمام سیستم به هم ریخت و دو مسئولیتی شدن و به عبارتی دو وزارتخانه ای شدن وظایف، نظم و ترتیب توزیع و تامین نهاده ها را به هم زد و در این میان مرغداران متحمل خسارت های بسیاری شدند.
کارگروه رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی تشکیل می‌شود
نماد برتر- وزیر جهاد کشاورزی به معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی این وزارت ماموریت داد تا نسبت به تشکیل کارگروه رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، اقدام کند.
پرداخت ۸۰ میلیون دلار ارز نیمایی برای واردات آفت کش ها
نماد برتر- مدیر کل دفتر افت کش های سازمان حفظ نباتات اعلام کرد: شرکت های واجد شرایط و پیگیر برای تدارک و واردات سموم کشاورزی طی امسال ۸۰ میلیون دلار ارز نیمایی دریافت کرده اند.
«خراسان» سود ۶ماهه هرسهم را ۲۸۶۳ریال منتشر کرد
نماد برتر- شرکت پتروشیمی خراسان در اطلاعیه ۶ماهه منتشر شده سود هر سهم را ۲هزار و ۸۶۳ریال منتشر کرد.
امسال تولید در شهرکهای کشاورزی به ۶۰۰ هزار تن می رسد
نماد برتر- رئیس هیات مدیره شهرکهای کشاورزی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال میزان تولیدات در شهرکهای کشاورزی به ۶۰۰ هزار تن برسد و این در حالی است که دو سال پیش در این شهرکها حتی بیش از یک کیلو هم نمی توانستیم محصولی تولید کنیم.
هزینه های تولید برای کشاورزان مضاعف شده است/کود شیمیایی اوره با قیمت یارانه‌ای ارائه شود
نماد برتر- جلسه کارگروه رفع موانع جهش تولید صبح امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
سه وزارتخانه ملزم به اقدام جدی برای کاهش قیمت‎ها شدند
نماد برتر- در جلسه عصر یکشنبه(۱۸ آبان) هیات دولت به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری، تحولات سیاسی خارجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و متناسب با تحولات جدید، سیاست‌های جدید اقتصادی و بین‌المللی بررسی شد.